FAQ

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia, można sprawdzić logując się na swoje konto - w zakładce Twoje zamówienia. O każdym etapie zamówienia, informujemy również drogą mailową.

Gdzie znajdę fakturę/paragon?

Faktury i/lub paragony, wysyłamy w formie elektronicznej, jako załącznik do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru. Jeżeli życzysz sobie otrzymać dokument w formie tradycyjnej, powiadom nas o tym.

Czy mogę dokonać zakupów w systemie ratalnym?

Zakupy ratalne w naszym sklepie są możliwe za pośrednictwem Santander Consumer Bank, poprzez wybranie w koszyku zakupowym formy płatności "eRaty Santander Consumer Bank" i wypełnienie formularza online.

Dlaczego ceny w sklepie i w porównywarkach cenowych różnią się?

Porównywarki cenowe nie skanują naszych cen w czasie rzeczywistym lecz 2-3 razy dziennie, dlatego też w niektórych przypadkach mogą występować rozbieżności pomiędzy ceną na naszej stronie a ceną na porównywarce cenowej.

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeżeli na Twojej fakturze jest taki błąd, napisz do nas na [email protected]

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP, nie będziemy mogli go poprawić. [Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106 ustawy o VAT]

Bezpieczne zakupy:

SSL/TLS

© 2022 PARTNER Consumer Electronics Powered by e-com.house